Kategori Kinds

Loratadin: bruksanvisning

• Kinds

Loratadine är ett väl beprövat antiallergiskt läkemedel som tillhör den andra generationen av antihistaminer. Det är effektivt i frånvaro av lugnande och undertryckande av det kardiovaskulära systemet..

Advantan för barn - bruksanvisning

• Kinds

Ett läkemedel som kallas Advantan ordineras ofta för inflammatoriska hudsjukdomar. Ett sådant botemedel, när det appliceras topiskt, bekämpar effektivt symptomen på inflammation och allergiska hudskador och förhindrar också patologisk förtjockning av huden.

Aqua Maris Sens Användningsinstruktioner

INSTRUKTION
    om användningen av läkemedlet
    Aqua Maris SensSläpp formulär
    NässprayFörpackning
    Ballong 20 ml.farmakologisk effekt
    Aqua Maris Sens nässpray är en naturlig produkt som innehåller en kombination av ectoine och isoton havssaltlösning.

Användning av sorbenter under graviditet: aktivt kol

• Kinds

Små svarta piller är bekanta för alla från barndomen. De betraktas som säkra och används ofta utan medicinskt recept. Men under graviditet bör medicinering behandlas mer noggrant, du måste komma ihåg att även aktivt kol har sina egna kontraindikationer och biverkningar..

Allergen f301 - persimmon, IgE (ImmunoCAP)

• Kinds

Kvantifiering av specifika antikroppar i blodet, immunoglobuliner av klass E som förekommer i närvaro av en allergisk reaktion mot persimmon.Specifik immunoglobulin klass E till persimmon.

Hur man botar allergier

• Kinds

Tecken på bronkialastma hos barnTecken på bronkialastma hos barnAllt om andningshälsaFörsämringen av miljöläget i den moderna världen har lett till en ökning av allergiska sjukdomar hos barn, oftare, även de som ammas, barn lider av olika diatesen, ofta ARVI, bronkit och andra bronkopulmonala sjukdomar.

Allergi mot tatuering: vackert betyder inte säkert

• Kinds

Tatueringar är en hel kultur. En gång var det överklassens privilegium, "flyttade" det sedan till armén och fängelsesteder, och idag är det ett helt "internationellt" och "interkulturellt" fenomen.